Regulamin

Regulamin sklepu

 

 §1 Zakres ważności regulaminu oraz definicje

Niniejszy regulamin dotyczy wszystkich zamówień zawartych pomiędzy Sylwia Zemło, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Zacznij od zdrowia – Sylwia Zemło, NIP : 7732426653 Regon :381851872 adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Browarna, nr 11/13, lok. 69. (zwaną poniżej Sprzedawcą) a jej Klientami w sklepie internetowym www.lepszadieta.pl.

 

 

§2 Umowa kupna, przebieg procesu zamówienia, limity zamówienia

1.     Umowa kupna

Przedstawienie asortymentu w sklepie www.lepszadieta.pl służy jako ilustracja i nie stanowi wiążącej oferty sprzedaży. Klient składa wiążącą ofertę kupna poprzez sfinalizowanie procesu zamówienia. Wówczas Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie na podany adres e-mail. To potwierdzenie zamówienia nie jest jeszcze zawiązaniem umowy. Zawarcie umowy kupna następuje w momencie, gdy Sprzedawca przyjmie zamówienie klienta, wysyłając zamówiony towar i potwierdzając to drugim e-mailem, potwierdzającym wysyłkę. Wszystkie oferowane produkty dostępne w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

 2.     Przebieg procesu zamówienia

  1. Sprzedawca oferuje swoim Klientom szeroką gamę produktów.. Klient, klikając na produkt lub opis produktu, przechodzi do strony ze szczegółami dotyczącymi np. rodzaju, wielkości lub smaku. Produkt jest umieszczany w wirtualnym koszyku poprzez podanie żądanej ilości i kliknięcie na symbol koszyka zakupów.
  2. Klikając na przycisk "Koszyk", wyświetlany w prawym górnym rogu sklepu, Klient przechodzi do strony, na której może w dowolnym momencie sprawdzić produkty w wirtualnym koszyku i w razie potrzeby dokonać zmian.
  3. Jeśli Klient chce sfinalizować zamówienie, przechodzi dalej, klikając na przycisk "Zamawiam". Klient może zarejestrować się jako nowy użytkownik albo kontynuować zakup bez konieczności rejestracji. W takim wypadku Klient musi w następnym kroku podać swój adres i dane do rachunku.
  4. Następnie, Klient przechodzi do strony, na której znajdują się wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia (w tym ustawowy podatek VAT), dostawy i kosztów przesyłki.
  5. Zamówienie zostaje odesłane poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij zamówienie". Oznacza to, że wiążąca oferta kupna została złożona.

 3.    Limity zamówienia

Produkty sprzedawane są wyłącznie konsumentom w ilościach detalicznych. Oferta sklepu internetowego skierowana jest do osób, które są w wieku umożliwiającym im zdolność do czynności prawnych.

 

§3 Ceny i koszty przesyłki oraz dostawa

1.     Ceny  

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT i pozostałe elementy składowe, dodatkowo doliczone mogą zostać koszty przesyłki.

 2.     Koszty przesyłki

Dostępne formy dostawy :

  1. Kurier DPD - 15,99 zł
  2. Paczkomaty InPost - 12,99 zł w zależności od ilości produktów.
  3. Paczka w Ruchu - 7,99 zł

Towary dostarczamy tylko na terenie Polski.

Maksymalna waga każdej paczki, jaką możemy wysłać, wynosi 25 kg. Zamówienia o wadze powyżej 25 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach (w zależności od wagi).

Ostateczny koszt dostawy można zobaczyć w podglądzie zamówienia po zalogowaniu lub podaniu adresu dostawy.

3.     Dostawa

Sprzedawca dostarcza swoje towary tylko do konsumentów.

Jeśli w ofercie nie jest podane inaczej, czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych, zdefiniowanych w przepisach Kodeksu cywilnego. Czas liczony jest od momentu złożenia zamówienia, z wyjątkiem płatności przelewem - w tym wypadku liczony jest on od dnia zaksięgowania płatności.

Dostawa odbywa się w godzinach 09:00-17:00, jednak dokładny czas może być uzależniony od trasy kuriera

W przypadku, gdy nie wszystkie produkty dostępne są w magazynie, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zorganizowania częściowej dostawy, o ile Klient akceptuje takie rozwiązanie.

W przypadku, gdy Sprzedawca  nie z własnej winy nie jest w stanie dostarczyć zamówionych produktów, ponieważ nie może ich już otrzymać od dostawcy, Sprzedawca może wypowiedzieć umowę. Wówczas Sprzedawca powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Klienta i zaproponować podobny produkt. Jeśli jednak nie ma podobnych produktów w ofercie lub też Klient nie życzy sobie zamiany produktu, Sprzedawca zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu płatności.

Jeśli doręczony towar został uszkodzony podczas transportu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą, który ma wówczas możliwość reklamacji towaru u podmiotu świadczącego serwis lub ubezpieczyciela. Jeśli Klient nie poinformuje o szkodzie powstałej w czasie transportu, nie ma to żadnego wpływu na ustawowe warunki gwarancji.

W celu bezproblemowej realizacji zamówienia, Sprzedawca przekazuje odpowiedniej firmie dostawczej adres mailowy i numer telefonu Klienta, a także adres dostawy przez niego przekazany Sprzedawcy. Przekazanie adresu mailowego i numeru telefonu oraz adresu dostawy są obowiązkowymi elementami zawieranej umowy kupna ze Sprzedawcą. Klientowi nie przysługuje w tej kwestii prawo wyboru lub odwołania. Więcej informacji jest dostępnych w naszym regulaminie o ochronie danych osobowych.

 

 §4 Zastrzeżenie własności

Towar pozostaje własnością sklepu internetowego www.lepszadieta.pl, aż do momentu całkowitej zapłaty za towar. Zastaw, przeniesienie własności w celu zabezpieczenia wierzytelności, przetwarzanie lub wprowadzanie zmian w wyglądzie przed przekazaniem prawa własności do produktu są dozwolone jedynie za zgodą Sprzedawcy.

 

 §5 Prawo do odstąpienia od umowy

Klienci, będący konsumentami, mają prawo do zwrotu zamówionych towarów w ciągu 14 dni. Konsumentem jest każda osoba fizyczna, która dokonuje wiążącej prawnie transakcji, niezwiązanej z jej działalnością handlową lub zawodową. Odnośnie prawa do odstąpienia od umowy i wyłączenia od tego prawa, zastosowanie mają poniższe regulacje.

Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpienia od umowy – bez podania przyczyny - w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Klient lub upoważniona przez Klienta osoba (nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał ostatni zamówiony produkt.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o tym fakcie Sprzedawcę telefonicznie na nr (+48) 664 947 779 lub w formie pisemnej np. listownie na adres 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Browarna, nr 11/13, lok. 69 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres sylwia267@vp.pl. 

  

 

 §6 Gwarancja oraz spory

1.     Gwarancja

Sprzedawca nie jest producentem Produktów i nie udziela dodatkowej gwarancji na sprzedawane produkty.

2.     Spory

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem będącym Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym miejscowo zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności z Pomocy miejskich (powiatowych) rzeczników konsumentów; Mediacji pozasądowej – gdzie strona trzecia, którą jest mediator, pomaga w osiągnięciu porozumienia bez konieczności angażowania wymiaru sprawiedliwości.

 

 §7 Metody płatności

Metody płatności dostępne w sklepie internetowym to:

  1. przelew bankowy na rachunek bankowy ING Bank Śląski 84 1050 1461 1000 0097 0757 9158,
  2. gotówką za pobraniem,
  3. płatność elektroniczna;
  4. poprzez użycie karty płatniczej:
  1. Visa,
  2. Visa Electron,
  3. Mastercard,
  4. MasterCard Electronic,
  5. Maestro.

W określonych przypadkach lub w zależności od wybranego przez klienta rodzaju dostawy, Sprzedawca zastrzega sobie prawo akceptacji jedynie niektórych metod płatności. Płatność poprzez wysyłkę gotówki lub czeków nie jest możliwa.

 

 §8 Ochrona danych osobowych

Sprzedawca zbiera i przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności. Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies, zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce Cookies. Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami o ochronie danych osobowych TUTAJ.

 

§9 Oferent sklepu

Sylwia Zemło, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Zacznij od zdrowia – Sylwia Zemło, NIP : 7732426653 Regon :381851872.

Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Browarna, nr 11/13, lok. 69

Nr telefonu: (+48) 664 947 779

Adres e-mail: sylwia267@vp.pl

 

 §10 Regulacje końcowe

W razie nieważności lub niemożności wcielenia w życie którejś z regulacji zawartych w regulaminie, reszta regulacji pozostaje w mocy prawnej.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz aktów prawnych regulujących prawo konsumenckie, a także inne postanowienia prawa powszechnie obowiązującego

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl